H αληθεια για τις αλλαγες λαδιου. - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Service Αυτοκινητου & Οδηγίες συντήρησης Ολα τα θέματα που αφορουν το service του αυτοκινητου και τα συνεργεία που εμπιστευόμαστε.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
14-07-09, 16:31   #1
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
H αληθεια για τις αλλαγες λαδιου.

Ειναι αναριθμητες οι φορες οπου καποιο μελος (καινουριο ή παλιο) εχει ποσταρει ερωτηση σχετικα με την αλλαγη λαδιων. Γενικοτερα υπαρχει μια συγχυση αναφορικα με το θεμα καθως η γλωσσα καποιων εχει ΜΑΛΙΑΣΕΙ για αλλαγες κοντα στα 7-8χιλιαδες χιλιομετρα ενω αλλοι επιμενουν στην διαβεβαιωση της BMW οτι μπορεις να αλλαξεις στις 25.000χλμ ή οποια ενδειξη βγαλει ο OBC στο ταμπλω.

Βρηκα ενα πολυ ενδιαφερον ποστ σε ενα αμερικανικο φορουμ το οποιο θα ηθελα να μεταφερω στο φορουμ μας, απο εναν χρηστη ο οποιος εστειλε το λαδι του για αναλυση στο χημειο/ειδικο εργαστηριο και να βγαλει ουσιαστικα συμπερασματα.

Η αλλαγη λαδιων εγινε στα 15500χλμ (περιπου) ενω υπολειπονταν αλλα 5 με 6 χιλιαδες για το προκαθορισμενο απο την BMW σερβις. Τα αποτελεσματα της αναλυσης των λαδιων εδειξαν τα παρακατω

-Υψηλη περιεκτικοτητα σε ρινισματα μεταλλου (προφανως μιλαμε για φθορες απο το εσωτερικο του κινητηρα) ηταν 3 φορες ανεβασμενα σε σχεση με λαδι απο κινητηρες που αλλαξανε λαδι στα 8-10 χιλιαδες χιλιομετρα
-Ηιgh Nitration (υψηλη οξειδωση??) η οποια ειναι ενδειξη πως το λαδι εχει χρησημοποιηθει περισσοτερο απ'οσο θα επρεπε (θυμηθειτε το OBC εδειχνε οτι μπορει να κανει χρηση επιπλεον 6000)
-Μεταβολη του ιξωδους σε μεγαλυτερες τιμες απο τις μεσες επιτρεπομενες (μετρημενο οχι σε θερμοκρασιες λειτουργειας κινητηρα αλλα λιγο χαμηλοτερες)

Παρακατω θα δειτε τις αναλυσεις του εργαστηριου/ων









Πιστευω πλεον οτι ειναι ξεκαθαρη η κατασταση.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος  
14-07-09, 22:41   #2
Papajim
 
Status: Banned
Εγγραφή: 24-11-2007
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.322

Drives: E90 335i
25.000 λεει????
Οχι ρε παιδια, τρελο νουμερο... εδω το C4 το πηγαινα καθε 7500 γιατι δε μου πηγαινε η καρδια να ακουω την citroen για καθε 15.000 αλλαγη...!

Πανο πολυ καλο ποστ, ακομη και το πιο ακριβο λαδι στις 15.000χμ ειναι σχεδον αχρηστο...

Αλλα... αν διατηρει κανεις το μοτερ με φρεσκο λαδι, πως θα τους χρυσοπληρωνεις μετα τις 100.000χμ που αρχιζουν τα δυσκολα για τους βενζινοκινητηρες (με τετοια κακοποιηση που προτεινουν)...?
Ο χρήστης Papajim δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-07-09, 12:37   #3
konstantinos e30
 
Το avatar του χρήστη konstantinos e30
 
Status:
Εγγραφή: 16-03-2009
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 235

Drives: Ε30 318ι
Μπραβο ρε Πανο

Πολυ καλο ποστ!!!

Δηλαδη,με λιγα λογια...γ......ε το αυτοκινητο σας επειδη εμεις(BMW,OPEL,AUDI,CITROEN κλπ) σας λεμε οτι μπορειτε να το κανετε αφοβα
και ελατε να σας σκισουμε μετα απο 2-3 αλλαγες λαδιων(και αφου εχει ληξει η εγγυηση) αφου το μοτερ σας εχει γινει φιτιλια απο "φυσιολογικη φθορα".....

Ωραια λογικη...
Ο χρήστης konstantinos e30 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-07-09, 12:58   #4
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Ξερει κανεις ρε παιδια , αν υπαρχει εργαστηριο στην Ελλαδα που κανει αυτο το πραγμα? Δεν θα ηθελα να στειλω τα λαδια μου στην Αμερικη.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-07-09, 13:25   #5
dimx-5
 
Το avatar του χρήστη dimx-5
 
Εγγραφή: 04-07-2006
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 954

Drives: X3 650
Πάνο, επειδή στην Αμερική το κάνουν για πλάκα και είχα φτιαχτεί όταν το είχα ψάξει δεν βρήκα κανένα. Μόνο το Γενικό Χημείο του Κράτους αλλά δεν κατάφερα να δω αν δέχεται ιδιώτες.
Και ξέχνα την αμερική (όπου κοστίζει ελάχιστα) υγρά "ασυνόδευτα" δεν ταξιδεύουν από την 9/11 και μετά.
Ο χρήστης dimx-5 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-07-09, 14:56   #6
Papajim
 
Status: Banned
Εγγραφή: 24-11-2007
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.322

Drives: E90 335i
Εγω στην επομενη αλλαγη παντως, θα κανω οτι σε ολα τα αυτοκινητα-μηχανες μου... θα τους πηγαινω με μια σακουλιτσα τα amsoil 5-40 να εχω το κεφαλι μου ησυχο χειμωνα καλοκαιρι...
Αν θυμαμαι καλα η bmw λεει 5-30 ή 5-40, οποτε το 5-40 ειναι οτι καλυτερο για την ζεστη Ελλαδα και μεσα στα προτυπα της bmw...
http://www.amsoil.com/storefront/afl.aspx
(9ευρω το λιτρο στον Λαμπριανιδη)

ΥΓ. Πριν τα σνομπαρετε σαν αγνωστα (γιατι δεν ειναι), καντε ενα search στο Google...
Ο χρήστης Papajim δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-07-09, 15:12   #7
JIMBO
 
Το avatar του χρήστη JIMBO
 
Status: O "Μυριστής Δερμάτων"
Εγγραφή: 21-03-2008
Περιοχή: Athens
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 2.822

Drives: E93 320i
Tα βάζουν αρκετά παιδιά στα Colt CZT (Turbo 1,5) ειδικά στα φτιαγμένα και έχουν άριστες εντυπώσεις...
__________________
Opinions are like assholes, everyone's got one...
Ο χρήστης JIMBO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-07-09, 15:23   #8
Papajim
 
Status: Banned
Εγγραφή: 24-11-2007
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.322

Drives: E90 335i
Τα χρησιμοποιω πολλα χρονια σε αυτοκινητα (τουρμπο και μη) και φυσικα στις μηχανες μου... και με το ασχετο απο ηχους μοτερ (μουσικος ειμαι αλλωστε) αυτι μου ακουσε για πρωτη φορα το πολυ αγριο μοτερ της k1200r να γουργουριζει απο την πρωτη μιζιά... (μιλαμε για πολυ χτυπημα μεταλλων με οποιοδηποτε αλλο λαδι το πρωτο λεπτο...!) και τελος στο κοπανημα των 3 πρωτων ταχυτητων στο σασμαν... (οποιος εχει την σειρα Κ θα γνωριζει). Ειδα στο πειραγμενο 200sx και πολλων χιλιομετρων μοτερ να σταματαει να τρωει λαδι, και να εχει και αυτο αλλο ηχο απο το πρωτο δευτερολεπτο οπως και μια διαφορα στην καταναλωση (χωρις δεικτες και τετοια... με γεμισματα οπως παλια)...
Γενικα αν δεν τα δοκιμασει κανεις, δυσκολα πιστευει οτι με 9 ευρω αγοραζεις λαδι αλλου πλανητη...
Ο χρήστης Papajim δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-07-09, 16:26   #9
Christoforos
 
Το avatar του χρήστη Christoforos
 
Εγγραφή: 21-04-2009
Περιοχή: Athens Car: 330i E92 2007
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 78

Drives: Ε92 330i
Οποτε ρε παιδια ποια ειναι η προταση σας..Αλλαγη στα πόσα?
__________________
Bilstein/HR suspension - K/N filter - exhaust - BMW perfromance interior - M3 19' wheels -330i
Ο χρήστης Christoforos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-07-09, 16:38   #10
yodas
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 19
Μηνύματα: 271

Drives: Ε93 335i
Εγώ μια ζωή άλλαζα στα 8-9.000 και θα συνεχίσω να το κάνω άσχετα με το τι λέει ο κάθε κατασκευαστής. Εδώ κάνουμε μετατροπές που αξίζουν τόσα λεφτά στο λάδι θα κολήσουμε;
Ο χρήστης yodas δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
αλλαγη λαδιου, BC, ποιοτητα, καταλληλοτητα, λαδι, συντηρηση, ελεγχος, διαστήματα αλλαγών

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump