850i-ci-csi - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Άλλες Σειρές και μοντέλα ΒΜW Ιστορικά & Prototype οχήματα...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
06-02-10, 14:17   #1
pantelos
 
Εγγραφή: 06-02-2010
Μηνύματα: 1

850i-ci-csi

καλησπερα!θα ηθελα μια διευκρινιση εαν καποιος ξερει. εχω βρει ενα 850 απο εξωτερικο αλλα υπαρχουν 3 εκδοσεις: i-ci-csi.μπορειτε να μου πειτε τι παραπανω εσωτερικα και εξωτερικα εχει η καθε μια ξεχωριστα.ευχαριστω εκ των προτερων.
Ο χρήστης pantelos δεν είναι συνδεδεμένος  
06-02-10, 15:04   #2
Papajim
 
Status: Banned
Εγγραφή: 24-11-2007
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.322

Drives: E90 335i
Στα γρηγορα θα σου πω οτι κυκλοφορουν 4 μοντελα με τα 2 πρωτα να ειναι ακριβως τα ιδια με την μονη διαφορα μερικους μηνες και ενα c παραπανω στο πισω καπο...

1990-1994
- 850i - 5.000cc V12 300ps
- 850ci - 5.000cc V12 300ps ακριβως ίδια με την παραπανω αλλα με κωδικο ci γιατι μπερδευοταν ο κοσμος με τα σκετα i που ηταν τοτε συνηθως μονο sedan.

1995-1999
850ci - 5.400cc V12 326ps απλα ενα νεοτερο μοτερ που τοποθετησαν καποια στιγμη

1992-1996
850csi - 5.600cc V12 380ps - ενα tuned 850 απο τo //M division με πολλες αλλαγες στο συστημα διευθυνσης, κινητηρα, αναρτησεις, μεταδοση, κ.α. γνωστα απο τα αλλα //Μ...

Τα κιβωτια σε 850i/ci ειναι 4ταχυτο αυτοματο, 5ταχυτο αυτοματο ή 6ταχυτο χειροκινητο, και σε 850csi μονο 6ταχυτο χειροκινητο

Εξωτερικα/εσωτερικα δεν διαφερουν μεταξυ τους και εξαρταται μονο απο τι εξοπλισμο θα το βρεις...
Ο χρήστης Papajim δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-02-10, 17:50   #3
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.221

Drives: F82 M4+S2k
Μιας κι ένας κολλητός έχει ένα κόκκινο 850Ci του '99 να σου πω απλά ότι η κατανάλωση είναι σταθερά πάνω από 30Lt/100Km ακόμα και αν δεν το πατάς.
Επίσης αν είσαι φίλος της πλαγίας οδού και του σβηστού ASC (λέγε με παντιλίκι παντού και πάντα) να ξέρεις ότι με αυτόματο και πολλά kickdown ή απότομα γκάζια στην 2α θα πάρεις το γρανάζι στο χέρι σε 20.000Km άνετα.

Και τέλος το χειρότερο είναι ότι είναι λιγότερο από 10 τέτοια αυτοκίνητα σε όλη την Ελλάδα και ως εκ τούτου δύσκολα θα βρεις μάστορα που θα σου λύσει ότι πρόβλημα και να σου εμφανιστεί (μακριά από μας).

Α, κι αν πας για μπροστινό spoiler από το CSi (και σου λέω να πας γιατί το αυτοκίνητο γίνεται πολύ πιο όμορφο) δεν θα ξαναπεράσεις από ανηφόρα, κατηφόρα ή σαμαράκι και θα είσαι στην τσίτα όλη την ώρα.

Στα λέω απλά να τα έχεις υπ' όψιν σου. Και μπορεί ν' ακούγονται πολλά, αλλά το αυτοκίνητο αξίζει απόλυτα για 2ο-3ο...
Να ξέρεις ότι είναι τέρμα μουν@ρ@, τα pop-up φώτα είναι απόλυτη καλτίλα και ότι το αυτοκίνητο το φοράς. Είναι πολύ όμορφα στημένο, ελαφρά υποστροφικό και γενικότερα ένα πολύ μαλακό GT. Είναι ουσιαστικά ο αντικαταστάτης της 6άρας των 80ies, οπότε ακόμα κι αν πας για το CSi μην περιμένεις supersport κατασκευή. Σκέψου μια σφιχτή δίπορτη 7άρα.

Αν δεν σε πεθαίνει το τελωνείο, ή μπορείς να το κυκλοφορείς με ξένες πινακίδες πάρτο!
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-02-10, 20:20   #4
dimx-5
 
Το avatar του χρήστη dimx-5
 
Εγγραφή: 04-07-2006
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 954

Drives: X3 650
Μια και του φτιάξαμε το κέφι του ανθρώπου, να προσθέσω και εγώ (χτύπα κι άλλο) ότι είχε πάει χάλια εμπορικά γιατί είχε κακή φήμη σε σχέση με την αξιοπιστία του.
Ο χρήστης dimx-5 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-02-15, 22:37   #5
Canelio
 
Status: Banned
Εγγραφή: 12-10-2012
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 72

Drives: Ε31 N/A
Eγω θα σου πρωτεινα το 850CSI αυτα που μου Προσφερε και Προσφερη απο οτι αναμενα ειναι οχι μια αλλα 25 φορες πανω η Οδιγικη απολαυση που σου δινη ειναι ριγος σου σηκωνετε η τριχα για αλλα αυτ/τα που βλεπω π.χ. κορυφαια απο τη μαζα της κυκλοφοριας : λεων κουπρα ταφ-ταφ- rx8 ,ΒΜWz3/4, πραγματα στο δρομο που για αλλα οχι μονο δεν ειναι εφικτι να διανοηθουν αλλα ειναι Φυση Αδυνατο π.χ.
Εχω δει τα παραπανω αυτ/τα σε περειφερειακους να πλακονονται στα φρενα σε στροφες περειφερειακης εγνατιας που εγω μπαινω με 150-160 και το αυτ. ειναι κυριολεκτικα καρψωμενο στον Ασφαλτο και τους περνουσα σα Σταματημενους
η μετα η Απολαυση που δινη η Τεραδιευθυνση πισω σε εθν.Οδο με ανεση στα 220-230 κανεις σλαλομ σε καθε λωριδα και το Αυτ. ΕΚΕΙ Καρφωμενο σου δινη την αισθηση να ανοιξης την πορτα να κατεβεις.
Και αλλα πολλα ΠΡΕΠΕΙ να γραφω εκκατονταδες σελιδες για την συγκινηση που μοε Προσφερει το 850CSI μου κανει την καθε φορα που Ανεβαινω ΠΡΩΤΗ φορα ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ λΥΠΑΜΑΙ που δεν εχω 15 Ζωες να απολαυσω αυτο το Δημιουργημα,,,,,δε πεζετε δε Χορτενετε ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
Ο χρήστης Canelio δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
14-02-15, 09:57   #6
TAZ 118!
 
Το avatar του χρήστη TAZ 118!
 
Εγγραφή: 10-01-2008
Περιοχή: Αγια Παρασκευη
Μηνύματα: 3.268

Drives: E81 118i
Μου βγηκε ο καφες απο την μυτη με την ''ορθογραφια''...
__________________
Black Prince...
Ο χρήστης TAZ 118! δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
14-02-15, 10:33   #7
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο TAZ 118! Εμφάνιση μηνυμάτων
Μου βγηκε ο καφες απο την μυτη με την ''ορθογραφια''...
Ελα, ενταξει Τασο, μην ειμαστε τοσο αυστηροι και απολυτοι. Φορουμ αυτοκινητου ειναι, οχι φιλολογιας! Κι απ οτι καταλαβαινω ο ανθρωπος πρεπει να ειναι Ελληνας που μενει εξωτερικο, ισως να χει γεννηθει και μεγαλωσει κι εκει, και μπραβο του που γραφει Ελληνικα κι οχι Greeklish κι ας υπαρχουν λαθη. Ολοι μας κανουμε λαθη εξαλλου. Ας μη τον παιρνουμε απ τα μουτρα!
Επισης απ οτι καταλαβαινω ειναι και κατοχος 850 το οποιο ειναι μεγαλο respect! Nα ναι καλα να το χαιρεται!
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump