BMWForum.gr


Αξεσουάρ ,Εξοπλισμός & Περιποίηση αυτοκινήτου Φροντίστε το "μωρό" σας...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
12-04-10, 16:14   #1
Chiefsotos
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.082

Drives: E93 335i
Chiefsotos's Garage
Αγορα πλυστικου υψηλης πιεσης

Εδω και λιγες μερες μου μπηκε η ιδεα να αγορασω ενα πλυστικο μηχανημα υψηλης πιεσης για να πλενω το αυτοκινητο μου χωρις σφουγγαρι.
Ετσι και αλλιως παντα το χειμωνα το επλενα μονος μου στο χερι και το καλοκαιρι πηγαινω στα πλυντηρια που βαζεις 0,5€ για δεσμη νερου υψηλης πιεσης και 1€ για ενεργο αφρο, οποτε και δεν χρεισιμοποιουσα καθολου σφουγγαρι.
Βεβαια αυτα τα μηχανηματα ειναι επαγγελματικα και καποιος παλαιοτερα μου ειχε πει οτι μπορουν και σηκωνουν πιεση μεχρι και 250bar. (Τα δουλευουν ομως πολυ πιο κατω για να μη φυγει το χρωμα)
Στο θεμα μας λοιπον...
Παλαιοτερα ειχα ενα αντιστοιχο πιεστικο, ομως ηταν ανωνυμο, φθηνο (70€) και με πολυ μικρη δυναμη (ουτε 100bar), οποτε παλι δε γλιτωνα το σφουγγαρι.
Ψαχνωντας λιγακι στο ιντερνετ ειδα μερικα πιεστικα, αλλα επωνυμα και αλλα μη και μαλιστα με πολλες διακυμανσεις σε bar και μεγιστη παροχη νερου.
Τα επωνυμα bosch, karcher, stihl παιζουν σε ακριβες τιμες οποτε σκεφτομαι κατι πιο ανωνυμο.
Βρηκα ενα της einhell που ανεβαζει μεγιστη πιεση 180 bar και εχει παροχη νερου 550l/h.
Η απορια που εχω ειναι αν αυτη η πιεση και παροχη ειναι αρκετη ωστε να πλενω το αμαξι χωρις σφουγγαρι;
Το συγγεκριμενο πλυστικο εχει την πιο οικονομικη τιμη (300€), μιας και αντιστοιχα πιο επωνυμα εχουν πανω απο 500€.
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-04-10, 16:41   #2
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status:
Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 4.358

Drives: Ε34 520i
JEO's Garage
Δεν θα κανεις τιποτα με το πιεστικο. Εχω ενα της karcher για καθαρισμο μηχανης και κοιλιας αυτοκινητου-μηχανικων μερων. Το καυσαεριο σε συνδυασμο με την σκονη δημιουργει μια αδιαπεραστη μακα. Ακομα και στα βενζιναδικα τα χοντρα τα βγαζουν με το πιεστικο και ολα τα υπολοιπα με το σφουγγαρι.

Για να καθαρισει πληρως με το πιεστικο θα πρεπει να ανεβασεις πιεση, αλλα μετα κινδυνευουν οι διαφορες τσιμουχες (ειναι σχεδιασμενες για βροχη και οχι για τροπικη καταιγιδα) στις πορτες-φαναρια-κλειδαριες και αν υπαρχει ενα ελαχιστο χτυπημα στο χρωμα ακομα και αν δεν το βλεπεις θα πεταξει φλιδα.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-04-10, 20:37   #3
TAZ 118!
 
Το avatar του χρήστη TAZ 118!
 
Εγγραφή: 10-01-2008
Περιοχή: Αγια Παρασκευη
Μηνύματα: 2.960

Drives: E81 118i
TAZ 118!'s Garage
Aρχηγε αυτο που ζητας δεν γινεται....Το σφουγγαρι δεν το γλυτωνεις....Το πιεστικο χρησιμευει μονο για την αφαιρεση της
πολλης βρωμιας αλλα το fine tuning γινεται με σφουγγαρι...
__________________
Black Prince...
Ο χρήστης TAZ 118! είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-04-10, 00:02   #4
MANGO
 
Εγγραφή: 24-07-2007
Μηνύματα: 544

Drives: N/A N/A
MANGO's Garage
Ενδιαφερον μιας κι εγω ενδιαφερομαι για πιεστικο μολις τελειωσει το σπιτι μου.

Η χρηση που εγω θα προτεινα ειναι για συντηρηση του αυτοκινητου.
Οπως λενε τα παιδια παραπανω το αμαξι θελει σφουγγαρι για να καθαρισει με σκετο πιεστικο και αφρο δεν υπαρχει περιπτωση να καθαρισει και αυτο το βλεπεις μολις το σκουπισεις.. και εννοω οτι δεν θα εχεις αποτελεσματα σε σχεση με το πλυσιμο που γινεται σε ενα πλυντηριο..

Αν ομως το προσεχει κανεις και το κερωνει και το γυαλιζει ειτε μονος του ειτε σε εξιδεικευμενο μαγαζι,τοτε δεν χρειαζεται σφουγγαρι καθολου.

Αρκει να γινεται τακτικο καθαρισμα αμεσως μετα την εκθεση σε βρωμα. Αν εχεις και αφρο και πιεστικο δεν θα μενει καθολου βρωμα πανω στο αμαξι αλλα το τονιζω οτι μονο με την προυποθεση οτι θα ειναι κερωμενο η φρεσκοπλυμενο και φρεσκολερωμενο..

Ειδικα το καλοκαιρι με τα μυγακια θα κανει θαυματα .

Τωρα ομως μιας και το ψαχνεις τι διαφορες εχουν τα επωνυμα σε σχεση με κατι μη επωνυμο και φτηνοτερο ? Μονο στην κατασκευη και στη διαρκεια ζωης η μηπως υπαρχουν κι αλλα θεματα ?

Θελει αλλο συστημα για τον αφρο και αλλο για το σκετο νερο ?
Ο χρήστης MANGO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-04-10, 02:36   #5
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελευσίνα
Μηνύματα: 3.947

Drives: E46 316i
stratos_335i's Garage
το KARCHER (κίτρινο χρώμα έχουν) και αυτό που έχω εγώ της Bosch είναι πολύ καλές λύσεις.

Αυτό της Bosch (το γνωστό πράσινο χρώμα) είναι μικρό σε μέγεθος και έχει μεγάλη ισχύ. Η "πιστόλα" του έχει ρυθμιζόμενη δέσμη που βγάζει είτε "βεντάλια" είτε "ακτίνα" και όλες τις ενδιάμεσες ρυθμίσεις. Μάλιστα, όταν το βάλεις να είναι "ακτίνα" ξεκολλάει τα χαλίκια απο την άσφαλτο του δρόμου !!!! Επίσης, η πιστόλα μπορεί να πάρει δοχείο που το γεμίζεις με καθαριστικό και ψεκάζεις σαπουνάδα πάνω στο αυτοκίνητο.

Ποτέ δεν το έχω χρησιμοποιήσει πάνω στο χρώμα του οποιουδίποτε αυτοκινήτου, ακόμα και στην "βεντάλια", παρα μόνο πρόσφατα στις ζάντες. Τις ζάντες τις καθάριζα με μπόλικο νερό και με ένα παλίο πετσί που είχε σκληρήνει. Εκανα 5-7 λεπτά την ζάντα ανάλογα την βρώμα. Τώρα κάνω σε 2 λεπτά και τις 4 ζάντες μαζί. Επίσης, πλένω και τους θόλους ενώ καθαρίζει άψογα το ψυγείο και το intercooler απο μυγάκια και άλλες βρωμιές
Ο χρήστης stratos_335i δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-04-10, 02:55   #6
MANGO
 
Εγγραφή: 24-07-2007
Μηνύματα: 544

Drives: N/A N/A
MANGO's Garage
Γιατι δεν χρησιμοποιεις το πιεστικο πανω στο αυτοκινητο σου, τι θα του συμβει στρατο ?
Ο χρήστης MANGO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-04-10, 03:28   #7
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελευσίνα
Μηνύματα: 3.947

Drives: E46 316i
stratos_335i's Garage
Το πολύ πολύ να αλλάξω την άδεια και εκεί που λέει χρώμα: λευκό να το κάνω χρώμα: γυμνή λαμαρίνα στο χρώμα της σκουριάς
Ο χρήστης stratos_335i δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-04-10, 16:01   #8
Chiefsotos
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.082

Drives: E93 335i
Chiefsotos's Garage
Βρε χαλαρωστε τιποτα δεν παθαινει το χρωμα του αυτοκινητου αν χρεισιμοποιεις την αναλογη πιεση. Στην Πολη που μενω υπαρχουν σταθμη πλυσιματος αυτοκινητων που βαζεις κερματα € και μπορεις και πλενεις μονος σου το αμαξι με τετοια μηχανηματα υψηλης πιεσης.
Απλα οταν σημαδευεις τα τζαμια και τα λαστιχα απομακρυνεσαι λιγο πιο πολυ (λογικο ειναι). Αν δεν εχεις κανα 2 μηνες να πλυνεις το αμαξι με την πιεση του νερου και τον ενεργο αφρο που ριχνεις καθαριζουν τα παντα χωρις σφουγγαρι. Ιδιως τα σφηνωμενα μυγακια τα εξολοθρευει απο τον προφυλακτηρα.
Πλενω με αυτον τον τροπο πανω απο 10 χρονια τα αυτοκινητα της οικογενιας και δεν εχουν παθει τιποτα. Απλα ελεγα να παρω ενα σπιτι μου για να μην μπαινω στη διαδικασια να πηγαινω εκει και να μπορω να το πλυνω ακομη και το χειμωνα που επειδη παγωνουν τα νερα αυτοι οι σταθμοι δε λειτουργουν.
Για να φυγει χρωμα πρεπει να εχει χτυπημα (ξεφλουδισμα) στο αμαξι και να πας να σκασεις το πιεστικο πανω απο αποσταση 10εκ.
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-05-10, 16:10   #9
Chiefsotos
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.082

Drives: E93 335i
Chiefsotos's Garage
Τελικα πριν μια βδομαδα και επειτα απο πολυ ερευνα αγορασα το εξης πιεστικο: Einhell RT- HP 1855 TR.
Ειναι στα 180bar με παροχη 550 λιτρα/ ωρα, αντλια αλουμινιου(για να μην σπαει), φιλτρο νερου,ενσωματομενο δοχειο αφρου και αυτοματο start-stop.



Επισης περιλαμβανει ολα τα εξαρτηματα πλυσης (2 διαφορετικα μπεκ δεσμης νερου, βουρτσα για αυτοκινητα, φουρτσα για πατωματα)
Κοστος 300€ ομως αξιζει με το παραπανω. Συγκρινεται σε αποδοση με αντιστοιχα της karcher των 650€+

Εκανα τα πρωτα πλυσιματα και εμεινα απολυτα ευχαριστημενος με το αποτελεσμα. Πολυ δυναμη, σφουγγαρι χρειαστηκε μονο για την κολημενη λασπη στα σποιλερ.
Μεχρι και τα μυγακια καθαρισαν πληρως χωρις σφουγγαρι μολις μαλακωσαν απο τον αφρο. (Το δοχειο για σαμπουαν που εχει, το γεμιζεις με σαμπουαν και γυρνοντας το διακοπτη το γεμιζει σαπουναδα το αμαξι ξοδευοντας πολυ λιγο σαμπουαν.)
Γενικα επλυνα το αμαξι σε λιγοτερο απο 10 λεπτα μαζι με το στεγνωμα με το πανι.
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-05-10, 17:30   #10
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status:
Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 4.358

Drives: Ε34 520i
JEO's Garage
Μεγειες και καλα πλυσιματα!!!
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
πλυσιμο, πιεση, μηχανημα, νερο, φροντιδα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump