Tech Cyclopedia:Πως δουλευει το διαφορικο! - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Τεχνικά θέματα, Service αυτοκινήτου » Tech Cyclopedia » Tech Cyclopedia:Πως δουλευει το διαφορικο!

Tech Cyclopedia Η τεχνική εγκυκλοπαίδεια της κοινότητας μας. Τεχνικά θέματα που μόνο εδώ θα βρείτε...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
20-05-10, 12:12   #1
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Πολλοί από εμάς έχουμε αναρωτηθεί πως δουλεύει ενα διαφορικό, καθώς και ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ ανοιχτού-κλειστού διαφορικού.

Νομίζω πως το βίντεο που ακολουθεί εξηγεί τη λειτουργιά τους με τον πιο ωραίο τρόπο...



Η δουλειά του διαφορικού είναι τριπλή:

1. Πρέπει να μεταφέρει την δύναμη του αυτοκινήτου στον δρόμο.
2. Είναι ο τελευταίος μειωτήρας στροφών πριν από τους τροχούς (με εξαίρεση τα portals που χρησιμοποιούνται σε φορτηγά ειδικών χρήσεων και σε εξελιγμένα 4Χ4).
3. Επιτρέπει στους κινητήριους τροχούς να έχουν διαφορετική ταχύτητα περιστροφής μεταξύ τους.

Γιατί χρειαζόμαστε ένα διαφορικό όμως?


Γιατί πολύ άπλα αν δεν το είχαμε, τα αυτοκίνητα θα ήταν πολύ διαφορετικά από αυτά που ξέρουμε σήμερα. Ακόμη και οι δρόμοι θα ήταν διαφορετικοί. Όταν ένα αυτοκίνητο στρίβει, οι τροχοί που είναι στην εσωτερική πλευρά της στροφής, περιστρέφονται με λιγότερη ταχύτητα και διανύουν μικρότερη απόσταση απ' ότι αυτοί της εξωτερικής πλευράς. Το ελεύθερο διαφορικό κάνει ακριβώς αυτή την δουλειά. Επιτρέπει στους τροχούς στον ίδιο δεδομένο χρόνο να έχουν διαφορετική (το όνομα "διαφορικό" από εκεί βγαίνει) ταχύτητα περιστροφής.
Αν δεν μπορούσε να το κάνει αυτό και οι τροχοί είχαν την ίδια ταχύτητα περιστροφής, τότε η ευελιξία ενός αυτοκινήτου θα μειωνόταν δραστικά. Σχεδόν θα πήγαινε μόνο ευθεία.

Όσοι έχουν οδηγήσει αυτοκίνητο με δισκάτο διαφορικό και εμπλοκή παραπάνω από 25% ξέρουν πολύ καλά τι εννοώ.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jdouk : 13-07-11 στις 15:55
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος  
20-05-10, 20:14   #2
yodas
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 19
Μηνύματα: 271

Drives: Ε93 335i
Επιτέλους απλο και σαφές....για να καταλαβαίνω και εγώ τίποτα που δεν έχω ιδέα
Ο χρήστης yodas δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-05-10, 20:33   #3
SIOU E36
 
Το avatar του χρήστη SIOU E36
 
Εγγραφή: 19-10-2009
Περιοχή: ΑΛΙΑΡΤΟΣ
Ηλικία: 29
Μηνύματα: 202

Drives: Ε36 316I
Αυτο ειναι
__________________
BMW ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΑΟΣ
Ο χρήστης SIOU E36 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
29-01-11, 23:17   #4
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Μολις ειδα το βιντεο αυτο...εκπληκτικο!

Μπραβο ρε Chief
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-01-11, 02:25   #5
Alitis
 
Το avatar του χρήστη Alitis
 
Status:
Εγγραφή: 26-10-2010
Ηλικία: 22
Μηνύματα: 468

Drives: N/A N/A
Ωραιο ποστ... !!!!
__________________
Θοδωρης Μ.
Ο χρήστης Alitis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
31-01-11, 02:37   #6
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.222

Drives: E87 116i
πάρα πολυ καλό. το εξηγεί με τον ποιό απλό τρόπο.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
31-01-11, 04:02   #7
M3 Power
 
Το avatar του χρήστη M3 Power
 
Εγγραφή: 29-01-2011
Μηνύματα: 25

Drives: E46 318CI
Παρα πολυ καλο...!!!!! Ετσι για να καταλαβαινουμε και πως τσουλάνε τα μωρά....!!!!!
Ο χρήστης M3 Power δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-03-11, 00:50   #8
koumis
 
Εγγραφή: 11-03-2011
Μηνύματα: 122

Drives: N/A N/A
Εξαιρετικό πραγματικά !!!
Και πάντα είχα την απορία…. Με απλά και κατανοητά λόγια σου δίνει να καταλάβεις τι κάνει !

Σε ευχαριστώ και εγώ με τη σειρά μου λοιπόν.

Το μόνο που μένει τώρα είναι να μάθουμε τι είναι και το μπλόκε και τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν, για να ξέρουμε τι αγοράζουμε, τι χρειαζόμαστε και να μην μας ψευτο-εντυπωσιάζουν οι πωλητές με ορολογίες….
Ο χρήστης koumis δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Tags
differential, differial, λειτουργια, μπλοκε, limited, lsd, slip, διαφορικο

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump