Ε90 DIY Κ&Ν Φίλτρο εισαγωγής ελεύθερης ροής - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Τεχνικά θέματα, Service αυτοκινήτου » DIY & Project Cars » Ε90 DIY Κ&Ν Φίλτρο εισαγωγής ελεύθερης ροής

DIY & Project Cars Φτιαξατε κατι μονος σας ή έχετε οδηγίες για μια συγκεκριμένη εργασία? Μοιραστείτε το μαζί μας.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
02-11-10, 10:57   #1
Cobalt
 
Το avatar του χρήστη Cobalt
 
Εγγραφή: 05-11-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 155

Drives: E90 320si
Ε90 DIY Κ&Ν Φίλτρο εισαγωγής ελεύθερης ροής

Η αλλαγή αφορά όλα τα 318, 320 και 320si

αν και στα γερμανικά... πολύ κατατοπιστική!
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: pdf Sportluftfilter.pdf (714,5 KB, 77 εμφανίσεις)
__________________
Don't drive fast, just fly low...
Ο χρήστης Cobalt δεν είναι συνδεδεμένος  
02-11-10, 11:04   #2
Nikos320si
 
Το avatar του χρήστη Nikos320si
 
Εγγραφή: 15-05-2007
Περιοχή: @ Lofos!
Μηνύματα: 3.156

Drives: E90 320si
To έβαλες?

Είδες διαφορές?

Ακούμε εντυπώσεις.
Ο χρήστης Nikos320si δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-11-10, 11:10   #3
Cobalt
 
Το avatar του χρήστη Cobalt
 
Εγγραφή: 05-11-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 155

Drives: E90 320si
όχι ακόμα, περιμένω να έρθει...

έλα για καφεδάκι με το μπεμβεδικό σου να το βάλουμε παρέα, μπάς και σου καρφωθούν ιδέες και σένα...
__________________
Don't drive fast, just fly low...
Ο χρήστης Cobalt δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-11-10, 11:25   #4
Nikos320si
 
Το avatar του χρήστη Nikos320si
 
Εγγραφή: 15-05-2007
Περιοχή: @ Lofos!
Μηνύματα: 3.156

Drives: E90 320si
Εννοείται!

Να σου πω...δε πρόκειται να κάψει κανέναν MAF ε?
Ο χρήστης Nikos320si δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-11-10, 11:25   #5
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.479

Drives: Ε39 528i/2
Cobalt τι σε κάνει να νομίζεις ότι το φίλτρο γάζας της Κ&Ν είναι καλύτερο από το φίλτρο ασφαλείας της BMW?
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-11-10, 11:32   #6
Cobalt
 
Το avatar του χρήστη Cobalt
 
Εγγραφή: 05-11-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 155

Drives: E90 320si
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο sv2gww Εμφάνιση μηνυμάτων
Cobalt τι σε κάνει να νομίζεις ότι το φίλτρο γάζας της Κ&Ν είναι καλύτερο από το φίλτρο ασφαλείας της BMW?
Γιάννης-sv2gww.
1. το έχω δοκιμάσει
2. έχεις την αντίθετη εικόνα? δηλαδή οτι είναι χειρότερο?
3. γιατί το λές φίλτρο ''ασφαλείας'' της BMW? φίλτρο πνίχτης είναι μάλλον όπως όλα τα εργοστασιακά φίλτρα.
4. Δεν υπάρχει θέμα ΜAF Νίκο... γιαυτό υπάρχει και ο αισθητήρας ροής αέρα στο φιλτροκούτι
5. δεν είπα οτι θα κερδίσω υπποδύναμη ή ροπή, απλά θα διευκολύνω τον κινητήρα στην αναπνοή του.
6. δεν αλλάζω ποτέ ξανά φίλτρο μιας και το συγκεκριμένο το πλένεις και το λιπαίνεις με ειδικά χημικά και γίνεται καινούργιο πάλι.
__________________
Don't drive fast, just fly low...
Ο χρήστης Cobalt δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-11-10, 12:05   #7
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.479

Drives: Ε39 528i/2
Θα σου απαντήσω στο Νο.3 οπότε θα εξηγιθεί αυτομάτως και το Νο.2: συνηθίζεται να λέγεται φίλτρο ασφαλείας γιατί είναι πάρα πολύ πυκνό ώστε να κρατάει ακόμα και την αιθάλη έξω από το μοτέρ. Πράγμα το οποίο δεν μπορεί να κάνει κανένα φίλτρο γάζας.
Το Νο.6 είναι ορθό αλλά! Το γεγονός ότι τέτοιου είδους φίλτρα υπάρχουν σε μοτέρ αγώνων δεν τα κάνει κατάλληλα ΚΑΙ για τα δικά μας. Τα παραπάνω μοτέρ, ανάλογα με την "τσέπη" της ομάδας λύνωνται και ελέγχονται μέχρι τελευταίας βίδας. Τα ελατήρια και τα κουζινέτα τα έχουν για πρωινό φραπέ. Άρα το φίλτρο γάζας με λίγο λάδι επάνω του είναι καλό γι' αυτή τη χρήση και συν τοις άλλοις είναι καλύτερο από το τίποτα. Εννοώ τις χοάνες που κάποτε υπήρχαν στα Del' Orto, Weber, Solex κλπ. Και 'κει έβαζαν κάποια στιγμή γάζες για να μην μπαίνουν μέσα στα καρμπυρατέρ σκουπίδια, μ' αποτέλεσμα να μην φράζουν τα ζιγκλέρ.
Τώρα στο δικό σου αυτοκίνητο. Ποιά η ομοιώτητα με τα παραπάνω? Αν μου πεις ότι "γουστάρω τον θόρυβο της εισαγωγής", ΟΚ, τότε πάω πάσο. Αυτό το καταλαβαίνω, έχει λογική. Αλλά φίλτρο γάζας σε μοτέρ το οποίο δεν έχει Καμιά Άλλη βελτιώση? Μεταξύ μας, γιατί δεν πετάς εντελώς τους καταλύτες θα πάρεις πίσω πάρα πολλά άλογα. Πραγματικά, μετρημένα, όχι μόνο στην αίσθηση. Και δεν θα χρειάζεται να βάζεις λάδι ή να πλένεις κάτι....
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-11-10, 21:26   #8
Danik
 
Το avatar του χρήστη Danik
 
Εγγραφή: 07-01-2008
Περιοχή: Καλαματα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 204

Drives: Ε90 320si
'Εχω βάλει εδώ και καιρό στο si Κ&Ν στο εργοστασιακο φιλτροκούτι.Διαφορά πάντως μεγάλη δεν υπάρχει.
Ο χρήστης Danik δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-11-10, 23:46   #9
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.479

Drives: Ε39 528i/2
Μα αν τα πάρουμε τα πράγματα με βάση τη λογική, δεν πρόκειται να δούμε αποτελέσματα μόνο με ένα φίλτρο. Είναι δεκτό το να έχουμε κάτι που κρατάει για πάρα πολύ αλλά το ότι θα φέρει και αποτελέσματα... Έχουμε αναφέρει κι αλλού ότι φίλτρα μεγαλύτερης διέλευσης αέρα χωρίς βελτίωση στην κυλινδροκεφαλή (βαλβίδες, εισαγωγή-εξαγωγή) δεν κάνουν τίποτα. Το 14.7:1 δεν θα αλλάξει ότι κι αν κάνουμε. Κι αν το αλλάξουμε κακό το κεφαλιού μας. Όποια μεταβολή συμβεί στον αέρα θα πρέπει να συμβεί και στην ποσότητα του καυσίμου. Το αν θα μπει ταχύτερα ο αέρας μέσα στο θάλαμο καύσης το ορίζει μονάχα η επιφάνεια των βαλβίδων και το βύθισμά τους (=εκκεντροφόροι). Άντε, και το σχήμα και οι διατομές της πολλαπλής εισαγωγής. Οπότε... Μπορώ να πω ότι κάποια αλλαγή είχα δει στην Yamaha YZF1000 που είχα το '93. Είχα βάλει 4 φίλτρα γάζας αντί του φιλτρόκουτου αλλά όμως το μοτέρ έφτανε έτσι κι αλλιώς τις 11.500-12.000 σαλ σε χρόνο Δt και οι "παπάδες" στις μοτοσυκλέτες είναι αναγκαστικά μικροί. Χώρια που η συνολική απόσταση εισόδου αέρα-βαλβίδων εισαγωγής ήταν το πολύ 30 cm, απολύτως συνευθειακά και κατακόρυφα! Το σκυλομετάνιωσα όμως γρήγορα γιατί ο θόρυβος ήταν απίστευτος όπως χάλια ήταν και η λειτουγία στις χαμηλές-μέσες στροφές. Ε, δεν πήγαινα και με 9000 σαλ μέσα στην πόλη.
Anyway. Ξαναγράφω όμως ότι πολλοί γουστάρουν τον ήχο ενός ελεύθερου φίλτρου, πράγμα το οποίο δεν μπορώ να μην το δεχτώ, αλλά στο όνομα του γούστου να αλλάζουμε και τους νόμους της μηχανικής είναι λίγο τραβηγμένο. Το ότι οι κατασκευστές αυτών των φίλτρων προβάλουν δυανμομετρημένες αποδείξεις δεν μου λέει τίποτα. Στις 47.552 στροφές? Τι να το κάνω?
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-11-10, 11:17   #10
Cobalt
 
Το avatar του χρήστη Cobalt
 
Εγγραφή: 05-11-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 155

Drives: E90 320si
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο sv2gww Εμφάνιση μηνυμάτων
Μα αν τα πάρουμε τα πράγματα με βάση τη λογική, δεν πρόκειται να δούμε αποτελέσματα μόνο με ένα φίλτρο. Είναι δεκτό το να έχουμε κάτι που κρατάει για πάρα πολύ αλλά το ότι θα φέρει και αποτελέσματα... Έχουμε αναφέρει κι αλλού ότι φίλτρα μεγαλύτερης διέλευσης αέρα χωρίς βελτίωση στην κυλινδροκεφαλή (βαλβίδες, εισαγωγή-εξαγωγή) δεν κάνουν τίποτα. Το 14.7:1 δεν θα αλλάξει ότι κι αν κάνουμε. Κι αν το αλλάξουμε κακό το κεφαλιού μας. Όποια μεταβολή συμβεί στον αέρα θα πρέπει να συμβεί και στην ποσότητα του καυσίμου. Το αν θα μπει ταχύτερα ο αέρας μέσα στο θάλαμο καύσης το ορίζει μονάχα η επιφάνεια των βαλβίδων και το βύθισμά τους (=εκκεντροφόροι). Άντε, και το σχήμα και οι διατομές της πολλαπλής εισαγωγής. Οπότε... Μπορώ να πω ότι κάποια αλλαγή είχα δει στην Yamaha YZF1000 που είχα το '93. Είχα βάλει 4 φίλτρα γάζας αντί του φιλτρόκουτου αλλά όμως το μοτέρ έφτανε έτσι κι αλλιώς τις 11.500-12.000 σαλ σε χρόνο Δt και οι "παπάδες" στις μοτοσυκλέτες είναι αναγκαστικά μικροί. Χώρια που η συνολική απόσταση εισόδου αέρα-βαλβίδων εισαγωγής ήταν το πολύ 30 cm, απολύτως συνευθειακά και κατακόρυφα! Το σκυλομετάνιωσα όμως γρήγορα γιατί ο θόρυβος ήταν απίστευτος όπως χάλια ήταν και η λειτουγία στις χαμηλές-μέσες στροφές. Ε, δεν πήγαινα και με 9000 σαλ μέσα στην πόλη.
Anyway. Ξαναγράφω όμως ότι πολλοί γουστάρουν τον ήχο ενός ελεύθερου φίλτρου, πράγμα το οποίο δεν μπορώ να μην το δεχτώ, αλλά στο όνομα του γούστου να αλλάζουμε και τους νόμους της μηχανικής είναι λίγο τραβηγμένο. Το ότι οι κατασκευστές αυτών των φίλτρων προβάλουν δυανμομετρημένες αποδείξεις δεν μου λέει τίποτα. Στις 47.552 στροφές? Τι να το κάνω?
Γιάννης-sv2gww.
Λές παραπάνω το εξής: Όποια μεταβολή συμβεί στον αέρα θα πρέπει να συμβεί και στην ποσότητα του καυσίμου.

και μιας και είσαι τόσο ψείρας θα σου πω οτι ο αισθητήρας λ αυτό θα κάνει, όπως πολύ σωστά το είπες. θα κοιτάξει να κρατήσει την κατανομή εκεί. αν λοιπόν μπει έστω και μια πολύ μικρή ποσότητα αέρα μέσα παραπάνω για τηρηθεί η αναλογία ο λ θα δώσει εντολή να ψεκαστεί λίιιιιιιγο παραπάνω καύσιμο.

όσο για τα υπόλοιπα... άνοιξα το thread για το πως μπορούμε να κάνουμε την τοποθέτηση και όχι για να αναλύσουμε το τι κερδίζουμε ή όχι με ένα φίλτρο ελευθέρας.
__________________
Don't drive fast, just fly low...
Ο χρήστης Cobalt δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
320si, αναβαθμιση, Βελτίωση, κ&ν, E90 320si, Ιnjen, Σειρα-3 E90 320si, Εισαγωγη αερα, φιλτρα, φιλτρα αερος, φιλτρο 320si, φιλτροχοανες

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump