Περί Πίστας και Αγωνιστικής Οδήγησης - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Γενικά αυτοκινήτου » Τεχνικές οδήγησης » Περί Πίστας και Αγωνιστικής Οδήγησης

Τεχνικές οδήγησης Για να διδάσκουν οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
24-11-10, 10:53   #1
Nikos320si
 
Το avatar του χρήστη Nikos320si
 
Εγγραφή: 15-05-2007
Περιοχή: @ Lofos!
Μηνύματα: 3.156

Drives: E90 320si
Περί Πίστας και Αγωνιστικής Οδήγησης

Μια πίστα τώρα θέλεις για να το μάθεις. Δεν είσαι ακόμα 100% έτοιμος
Ο χρήστης Nikos320si δεν είναι συνδεδεμένος  
24-11-10, 14:55   #2
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Nikos320si Εμφάνιση μηνυμάτων
Μια πίστα τώρα θέλεις για να το μάθεις. Δεν είσαι ακόμα 100% έτοιμος
Αυτο που λεει ο Papajim ειναι πως το εμαθε εως εκει που χρειαζεται να το μαθει.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Papajim Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιρνω βελτιωση ακομη αν και δεν πιστευω να παω πολυ παραπανω γιατι εχω μεσα μου την αισθηση κινδυνου και δεν θελω να τον σπερνω οταν κυκλοφορω ειτε σε μενα, ειτε στους διπλα μου.
Αποστολη εξετελεσθη. Τωρα ειμαι 100% ικανοποιημενος απο το αμαξι που επελεξα και "βελτιωσα" στα πλαισια του λογικου και οχι καγκουροτουρμποσαξοραλάκια!
Μου αρεσει ο τροπος που σκεπτεσαι Papajim , μπραβο και εγω μαζι σου.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
24-11-10, 15:36   #3
Nikos320si
 
Το avatar του χρήστη Nikos320si
 
Εγγραφή: 15-05-2007
Περιοχή: @ Lofos!
Μηνύματα: 3.156

Drives: E90 320si
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panoz Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτο που λεει ο Papajim ειναι πως το εμαθε εως εκει που χρειαζεται να το μαθει.
Μα γράφει και μόνος του ότι θέλει βελτίωση.

Μόνο στη πίστα, σε ασφαλές περιβάλλον θα μπορέσει και να εξερευνήσει με ασφάλεια τα όρια του αυτοκινήτου και του μπλοκέ αλλά και εκεί θα ξεδιπλώσει και τις δυνατότητες του μπλοκέ, και του αυτοκίνητου αλλά και θα βελτιωθεί και σαν οδηγός.

Με το μπλοκέ αλλάζει εντελώς το αυτοκίνητο και η συμπεριφορά του και καλώς ή κακώς οι δρόμοι δεν είναι οι κατάλληλοι για να την εξερευνήσουμε.

Άρα δεν υπάρχει όριο στο πόσο χρειάζεται να το μάθεις και μάλιστα δε ξέρεις από πριν πόσο χρειάζεται να το μάθεις κι αν έφτασες σ'αυτό το σημείο κι αν ακόμα είναι νωρίς.
Ο χρήστης Nikos320si δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
24-11-10, 16:43   #4
Papajim
 
Status: Banned
Εγγραφή: 24-11-2007
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.322

Drives: E90 335i
Για πιστα το σκεφτομαι, αλλα ρε παιδια η φθορα ειναι απιστευτη και με το παραμικρο το ευαισθητο (οχι Μ3) 335 μας μπορει ανετα να σε βγαλει κατα 1-2 χιλιαρικα μεσα με ενα trackday...
Ο χρήστης Papajim δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
24-11-10, 17:52   #5
vagmag
 
Status:
Εγγραφή: 21-05-2008
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 176

Drives: E39 M5
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Papajim Εμφάνιση μηνυμάτων
Για πιστα το σκεφτομαι, αλλα ρε παιδια η φθορα ειναι απιστευτη και με το παραμικρο το ευαισθητο (οχι Μ3) 335 μας μπορει ανετα να σε βγαλει κατα 1-2 χιλιαρικα μεσα με ενα trackday...
Τι προβλήματα φοβάσαι στην πίστα ;

Πάντως λάστιχα είναι φυσικό να φαγωθούν αν πας σε πίστα (όπως των Σερρών) και κάνεις drift.. αλλά και τακάκια και δίσκοι αν πας για γραμμές....

Τι άλλο να βγάλει...;;;

350Ζ έτρωγε μόνο αυτά, mx5 τα ίδια, elise... τίποτε από αυτά...
Δε νομίζω ότι έχεις κάτι να φοβηθείς να χαλάσει ή να φθαρεί πρόωρα.

Πάντως επιμένω ότι η επιλογή του μπλοκέ είναι άριστη και είναι must σε όλα τα πισωκίνητα...
Ο χρήστης vagmag δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
24-11-10, 18:10   #6
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Παιδια ...ας μην ξεχναμε οτι το 335ι δεν ειναι αμαξι για πιστα.

Οι ρυθμοι οδηγησης μεσα σε πιστα , επιβαλουν διαρκη καταπονηση και ψηλο στροφαρισμα κατι που για ενα αμαξι το οποιο λειτουργει με +30% σε ροπη και ιπποδυναμη περισσοτερο απο τις εργοστασιακες ρυθμισεις ειναι σοβαρο θεμα.

Σιγουρα ΔΕΝ θα σπασει μεσα στην πιστα αλλα οι φθορες ειναι δεδομενες...

(Μπορει σε καποιους να ακουγεται υπερβολικο ,αλλα ειναι καθαρα η προσωπικη μου αποψη βαση του τροπου που αντιλαμβανομαι την χρηση του αυτοκινητου μου)
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
24-11-10, 22:13   #7
Nikos320si
 
Το avatar του χρήστη Nikos320si
 
Εγγραφή: 15-05-2007
Περιοχή: @ Lofos!
Μηνύματα: 3.156

Drives: E90 320si
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panoz Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδια ...ας μην ξεχναμε οτι το 335ι δεν ειναι αμαξι για πιστα.

Οι ρυθμοι οδηγησης μεσα σε πιστα , επιβαλουν διαρκη καταπονηση και ψηλο στροφαρισμα κατι που για ενα αμαξι το οποιο λειτουργει με +30% σε ροπη και ιπποδυναμη περισσοτερο απο τις εργοστασιακες ρυθμισεις ειναι σοβαρο θεμα.
Σιγά μωρέ...από κερί είναι φτιαγμένο?

Έτσι όπως είναι στημένο το 335i είναι για πίστα.

Δε θα μπεις στη πίστα να κάνεις 10 γύρους συνεχείς...θα κάνεις 5-6 γύρους και θα βγεις. Θα το αφήσεις να κρυώσει, θα ξαναμπείς.

Θα ανεβάσεις λίγο τις πιέσεις στα ελαστικά και θα προσέχεις να μη τα στραμπουλάς στην έξοδο. Όχι περιττές τιμονιές, όχι περιττό γκάζι. Ομαλή και απαλή οδήγηση. Έχεις δει εμένα πως οδηγώ? Ομαλέεες κινήσεις.

Παράθεση:
Σιγουρα ΔΕΝ θα σπασει μεσα στην πιστα αλλα οι φθορες ειναι δεδομενες...

(Μπορει σε καποιους να ακουγεται υπερβολικο ,αλλα ειναι καθαρα η προσωπικη μου αποψη βαση του τροπου που αντιλαμβανομαι την χρηση του αυτοκινητου μου)
Σιγά μωρέ...20 γύρους θα κάνεις όλη τη μέρα, τι νομίζεις ότι θα κάνεις? Κανέναν αγώνα? Θα πας θα κάνεις τη πλάκα σου και θα γυρίσεις.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Papajim Εμφάνιση μηνυμάτων
Για πιστα το σκεφτομαι, αλλα ρε παιδια η φθορα ειναι απιστευτη και με το παραμικρο το ευαισθητο (οχι Μ3) 335 μας μπορει ανετα να σε βγαλει κατα 1-2 χιλιαρικα μεσα με ενα trackday...
Αμ γιατί νομίζεις ότι πήρα το καρτάκι Νίκο? Εμένα ένα trackday κοστίζει ένα 50άκο ...σχεδόν όσο πληρώνεις για να μπεις στα Μέγαρα.

Η άποψή μου είναι πάντως ότι είναι κρίμα να έχεις ένα τέτοιο όπλο στο γκαράζ σου και να το οδηγάς στους καρόδρομούς μας ενώ είναι αυτοκίνητο πίστας έτσι όπως το έχεις κάνει.

Θα το απολαύσεις ΤΟΣΟ πολύ, μα ΤΟΣΟ πολύ που δε θα βγαίνεις.

Και παιδιά...το έχω ξαναγράψει. Ξεκολλήστε το μυαλό σας από το "πάω πίστα για να γυρίσω με τα λινά". Καταρχάς θα σου πάρει χρόνος να μάθεις το αυτοκίνητό σου και τη πίστα. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να το πίεσεις στο όριο και αν το στυλ οδήγησής σου είναι στρωτό και μαλακό ΧΩΡΙΣ απότομες κινήσεις και στραμπουλήγματα και απλωωωωωνεις το αυτοκίνητο στην έξοδο, τότε δε θα πάθει τίποτα. Ανέβασε και λίγο πιέσεις στα ελαστικά και αν δε κάνεις παντηλίκια, ούτε αυτά θα τα φας.

Αν μπεις για παντηλίκια τότε ναι...θα φύγεις με τα λινά.

Εσύ όμως θέλεις να μάθεις το αυτοκίνητό σου και είναι πολύ σωστό που το σκέφτεσαι γιατί λίγοι, πολύ λίγοι με τέτοια αυτοκίνητα το σκέφτονται και είναι κρίμα. Εκεί μαθαίνεις τα πάντα και εκεί βελτιώνεσαι.

Μέγαρα είχα πάει με την 120i τρεις φορές και με την 147 είχα πάει 5-6. Φθορές? ΚΑΜΙΑ! Ούτε μια! Μόνο λίγο κατανάλωση ανέβασα.

Με το si δεν έχω πάει και ούτε πρόκειται να πάω με τέτοιο όπλο στο καρτόδρομο...
Ο χρήστης Nikos320si δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
25-11-10, 00:35   #8
Papajim
 
Status: Banned
Εγγραφή: 24-11-2007
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.322

Drives: E90 335i
Στην πιστα χαμηλωνουμε την πιεση ελαστικων, το εχουμε ξαναπει.
Και η υπερβολικη φθορα συνηθως ειναι στα φρενα-δισκους και αν αρχισεις τα ζωρικα, πισω ακρομπαρα και μεταδοση...
Εχω βγει απο την πιστα με καμενα φρενα γιατι κυνηγουσα χρονο... δεν θα παω να πιω τσαγακι ουτε να μαθω κατι καινουριο... θα παω για πιο απολυτη οδηγηση και χρονους... αυτο αμεσως συνεπαγεται σε φθορες...
Ο χρήστης Papajim δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
25-11-10, 01:43   #9
Nikos320si
 
Το avatar του χρήστη Nikos320si
 
Εγγραφή: 15-05-2007
Περιοχή: @ Lofos!
Μηνύματα: 3.156

Drives: E90 320si
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Papajim Εμφάνιση μηνυμάτων
Στην πιστα χαμηλωνουμε την πιεση ελαστικων, το εχουμε ξαναπει.
Και η υπερβολικη φθορα συνηθως ειναι στα φρενα-δισκους και αν αρχισεις τα ζωρικα, πισω ακρομπαρα και μεταδοση...
Εχω βγει απο την πιστα με καμενα φρενα γιατι κυνηγουσα χρονο... δεν θα παω να πιω τσαγακι ουτε να μαθω κατι καινουριο... θα παω για πιο απολυτη οδηγηση και χρονους... αυτο αμεσως συνεπαγεται σε φθορες...
Σχετικά με τα ελαστικά. Έχω την εντύπωση ότι ανεβάζοντας τη πίεση μειώνει τη φθορά. Τουλάχιστον αυτό μας έλεγαν να κάνουμε.

Όσο όμως κατεβάζεις, τόσο καλύτερο grip έχεις.

Αν θα πας στη πίστα για να κυνηγίσεις χρόνους, τότε οι φθορές εκτοξεύονται. Αυτό προσωπικα το βρίσκω ανούσιο. Είναι λάθος να κυνηγάς χρόνους με ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Ο χρήστης Nikos320si δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
25-11-10, 02:46   #10
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.222

Drives: F82 M4+S2k
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Nikos320si Εμφάνιση μηνυμάτων
Είναι λάθος να κυνηγάς χρόνους με ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
???

Το κάθε αμάξι έχει ένα όριο και ο απόλυτος χρόνος είναι το 100% των δυνατοτήτων του/σου.

Το να το κυνηγάς με το αμάξι σου είναι ότι πιο σωστό μπορώ να φανταστώ. Είτε είναι Lincoln Town Car είτε Formula Azzura...
Αυτό οδηγείς κάθε μέρα, αυτό θα βρεθεί σε οριακή κατάσταση κάποια στιγμή που δεν το περιμένεις, αυτό θα σε τρομάξει και στο τέλος αυτό θα σε σώσει/σκοτώσει.

Η πίστα δεν είναι μόνο σπορ για την καύλα. Αλλά είναι και ευεγερτικό μιας και όταν έρθει η δύσκολη ώρα αντιδράς ενστικτωδώς.

Έλεγα εαυτόν ****** που διπλώνω το 7άρι περισσότερο απ' όσο θα 'πρεπε και απ' όσο θα 'θελαν τα παλιά μου λάστιχα, αλλά όταν προ 3 εβδομάδων βρέθηκα με 50 Km/h και 2 στροφές ανάποδο από το πουθενά και το 'σωσα ενστικτωδώς εκτίμησα τι πάει να πει εμπειρία και 2η φύση (και τύχη και ψυχραιμία).




way offtopic, να το χωρίσει κάποιος
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump