Procede V5 Manual!!! - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Twin-Turbos » Procede V5 Manual!!!

Twin-Turbos Συζητησεις με ο,τι εχει να κανει με τους διτουρμπινους κινητηρες της αγαπημενης μας εταιριας

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
13-12-10, 15:50   #1
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Procede V5 Manual!!!

Στο παρακατω site:
https://docs.google.com/document/d/1...t?hl=en&pli=1#

Θα βρειτε το εγχειριδιο χρησης των περισσοτερων λειτουργιων του procede Rev2, στα Αγγλικα.
Το συγκεκριμενο κειμενο θα ανανεωνεται συνεχως με οτι νεο εχει βγει!

Θα σταθω μοναχα στις λειτουργιες του command center και συγκεκριμενα στα Gauge options, οπου μπορουμε να κανουμε τα οργανακια της σταθμης βενζινης αλλα και θερμοκρασιας λαδιου να δειχνουν τα εξης:

1) Πιεση: οπου ο δεικτης της βενζινης του ρεζερβουαρ μας δειχνει την πιεση του τουρμπο.(1 γραμμη = 1psi)
1/2 ρεζερβουαρ = 10psi
3/4 ρεζερβουαρ = 15psi
4/4 ρεζερβουαρ = 20psi


2) Πιεση στο δεικτη βενζινης και Αναλογια αερα-καυσιμου (A/F Ratio)στο δεικτη θερμοκρασιας λαδιου.
0 θερμοκρασια λαδιου = 20:1 Air/Fuel Ratio
1/2 θερμοκρασια λαδιου = 15:1 Air/Fuel Ratio
2/2 θερμοκρασια λαδιου = 10:1 Air/Fuel Ratio


3) Ignition Advance στο δεικτη βενζινης και θερμοκρασια εισαγωγης αερα στο δεικτη θερμοκρασιας λαδιου.
Ο δεικτης βενζινης μετραει απο το 0-20 ανα 1 μοναδα μετρησης.
1 γραμμη = 1 ign adv
1/2 ρεζερβουαρ = 10 ign adv
3/4 ρεζερβουαρ = 15 ign adv
4/4 ρεζερβουαρ = 20 ign adv.


Ο δεικτης λαδιου μετραει θερμοκρασια εισαγωγης αερα απο 50-250 Fahrenheit (10- 120 Celsius)
1 γραμμη = 50 F / 10 C
1/4 δεικτη λαδιου = 100 F / 35 C
2/4 δεικτη λαδιου = 150 F / 65 C
3/4 δεικτη λαδιου = 200 F / 95 C
4/4 δεικτη λαδιου = 250 F / 120 C


4) Current autotuned boost στο δεικτη βενζινης και Ignition correction στο δεικτη λαδιου.

Το current autotuned boost απεικονιζεται ανα 1 γραμμουλα για καθε 1 psi στο δεικτη βενζινης.
Tο Ic εχει τιμες αναλογικα στο δεικτη θερμοκρασιας λαδιου. δλδ για Ic 50% βλεπουμε το δεικτη λαδιου στη μεση.
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Chiefsotos : 14-12-10 στις 15:47
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος  
22-12-10, 14:28   #2
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Συνεχιζω εξηγωντας πως δουλευει το Procede traction/launch control (TC) και τις ρυθμισεις που προτεινει ο κατασκευαστης του.

Το procede TC ειναι ενα βοηθητικο συστημα που ενεργει μεσω της (προ)αναφλεξης των μπουζι και δεν χρησιμοποιει δυναμη στα φρενα. Ριχνει τη ροπη μεσω ρυθμισεων στο ignition advance οταν εντοπισει σπινιαρισμα δυναμης σε καποια ροδα. Αυτο το συστημα επεμβαινει αναλογα με το ποση ωρα διαρκει το σπινιαρισμα αυτο.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΥΣΤΑΘΙΑΣ

Αντιθετως ειναι ενα μεσο, που βοηθαει να περασει η δυναμη στο δρομο οταν φυτευουμε το πεταλ του γκαζιου στο εδαφος.
Δουλευει παραλληλα ειτε ειναι ενεργοποιημενο, ειτε οχι το εργοστασιακο συστημα ευσταθιας (DSC/DTC)

Με το Procede TC, το εργοστασιακο DSC/DTC επεμβαινει λιγοτερο κατα τη διαρκεια της επιταχυνσης.Επισης το Procede TC δρα γρηγοροτερα απο το DSC/DTC και επανερχεται γρηγοροτερα οταν η προσφυση επανερχεται.

Μπορουμε να το ενεργοποιησουμε ή οχι ανεξαρτητα σε καθε χαρτη(map1, map2), οπως ανεξαρτητα για καθε χαρτη μπορουμε να ρυθμισουμε και το ποσοστο που θα επεμβαινει..

Η ρυθμιση 100% απενεργοποιει το Procede TC, ενω το 0% μας δινει μεγιστη εμπλοκη του TC.
Για τα πισωκινητα 35αρια προτεινεται ρυθμιση 30-50%
Για τα τετρακινητα προτεινεται να απενεργοποιηθει το Tc αφηνωντας το στο 100%. Βεβαια δε υπαρχει καποιο προβλημμα και με πιο χαμηλη ρυθμιση μιας και στα 4κινητα θα επεμβαινει σπανια.

Μην περιμενεται το Procede TC να ρυθμιζει το σπινιαρισμα σε συνθηκες χιονιου ή παγου. Μπορει να μειωσει την ροπη της μηχανης το πολυ κατα 150hp.Αρα το να κατεβει καποιος απο τα 400Hp, στα 250Hp ειναι και αυτα αρκετα ωστε να σπινιαρουν τα λαστιχα σε χιονι-παγο. Ο μονος τροπος να σταματησει το σπινιαρισμα σε αυτες τις συνθηκες ειναι μεσο της μεθοδου του φρενου που χρησιμοποιει το συστημα ευσταθιας DSC/DCT.
Επομενως σε τετοιες συνθηκες αφηνουμε τα ηλεκτρονικα ενεργοποιημενα!

Συνηθως προτεινεται στον μεσω οδηγο, να παταει το κουμπι του DTC μια φορα, ωστε να επιτρεπεται ενα ελαφρυ σπινιαρισμα πριν επεμβουν τα ηλεκτρονικα της Bmw.
Αυτη η λειτουργια συνδυαζεται τελεια με το procede TC, για καποιον που θελει να εχει και την ασφαλεια του συστηματος ευσταθιας.
Φυσικα με τα ηλεκτρονικα απενεργοποιημενα, το procede TC ξεδιπλωνει ολη τη χαρη του!
Οπως ειπα και πιο πανω η οδηγηση με τα ηλεκτρονικα απενεργοποιημενα, θα πρεπει να γινετε απο τους οδηγους που εχουν εξοικιωθει με αυτην την οδηγηση και φυσικα με δικο τους ρισκο!

Επισης να σημειωθει οτι μπορει καποιος να απενεργοποιησει προσωρινα το Procede TC κρατωντας πατημενο το κουμπι του Volume Up στο τιμονι.
Για οση ωρα το κραταει πατημενο, για τοσο θα ειναι απενεργοποιημενο το TC. (συνισταται να ειναι κελιστο το ραδιοφωνο, για να μην φτασει η φωνη στο τερμα)

Για να ενεργοποιησουμε προσωρινα το Procede TC, αρκει να κρατησουμε το κουμπι του volume down, στο τιμονι πατημενο.
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Tags
οδηγιες, manual, procede, rev2, εγχειριδιο

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump