αλλαγη απο run flat σε συμβατικα - BMWForum.gr

BMW Greece - BMWforum.gr


Ελαστικά & Αναρτήσεις Το ήμισι του παντός...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
27-01-14, 21:11   #1
kostas65
 
Εγγραφή: 27-01-2014
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 1

Drives: E90 320
αλλαγη απο run flat σε συμβατικα

Ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος εαν ειναι δυνατη η αλλαγη ελαστικων απο run flat σε συμβατικα στην 320
Ο χρήστης kostas65 δεν είναι συνδεδεμένος  


27-01-14, 21:59   #2
Κίμων
 
Το avatar του χρήστη Κίμων
 
Εγγραφή: 17-12-2013
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 527

Drives: E90 316i
Έχει αναλυθεί κάνε αναζήτηση στα post.... Υπάρχουν θετικά και αρνητικά...πάντως γίνεται αλλαγή σε συμβατικά με μάλλον θετικότερα αποτελέσματα
__________________
WRC is for boys.....GROUP B was for men....
Ο χρήστης Κίμων είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-01-14, 22:30   #3
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status: BMWforum.gr

Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 3.168

Drives: E87 116i
Το προηγούμενο θέμα διαγράφτηκε και μεταφερθήκαν εδώ οι απαντήσεις.

Καλώς ήρθες στο forum συνονόματε.

Στο παρακάτω θέμα έχουν ειπωθεί αρκετά για τα run flat

http://www.bmwforum.gr/forum/showthr...highlight=flat
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-01-14, 00:02   #4
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 7.936

Drives: E92 335i
Εχοντας runflat 3ης γενειας στο μικρο μου BMW (και μαλιστα σε 18αρες ζαντες) θα πρεπει ισως Kostakiss να αναθεωρησουμε ο,τι εχει γραφτει.

Ισως (αν δεν ειχα τις ζαντες που εχω στο 335) να πηγαινα και στο μεγαλο σε runflat. Η τεχνολογια τους συγκεκριμενου τυπου ελαστικων εχει κανει τεραστια αλματα.


Sent from my iPad using Tapatalk
__________________
Turbo Maniac...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη JEO : 30-01-14 στις 09:42
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-01-14, 00:56   #5
sv2qo
 
Το avatar του χρήστη sv2qo
 
Εγγραφή: 06-01-2011
Περιοχή: Θεσσαλονίκη, κέντρο πόλης τα τελευταία 60 χρόνια
Ηλικία: 65
Μηνύματα: 624

Drives: E92 335i
Βγήκαν τελικά τα 3G !
Ο χρήστης sv2qo δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-01-14, 01:07   #6
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status: BMWforum.gr

Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 3.168

Drives: E87 116i
Θα ήθελα να ακούσω μία γνώμη. Και ακόμη καλύτερα η δικιά σου που έχεις δοκιμάσει και run flat παλαιότερης γενιάς.

Για ποίο μοντέλο διαστάσεις μιλάμε?

υ.σ. τον χαρακτηρισμό με το nickname το παίρνω σαν αστείο. Ξέρω ότι μεταφράζεται και έτσι άλλα στην προκειμένη περίπτωση δεν κολλάει καθόλου.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-01-14, 01:45   #7
PapajimG
 
Το avatar του χρήστη PapajimG
 
Εγγραφή: 16-04-2011
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 1.531

Drives: E93 320i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panoz Εμφάνιση μηνυμάτων
Εχοντας runflat 3ης γενειας στο μικρο μου BMW (και μαλιστα σε 18αρες ζαντες)...
Αναφέρεσαι στα Bridgestone Potenza S001?
Τα έβαλες εσύ αργότερα ή με αυτά ήρθε το αυτοκίνητο?
__________________
courtesy of Frezas

Ο χρήστης PapajimG δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-01-14, 02:31   #8
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 7.936

Drives: E92 335i
αλλαγη απο run flat σε συμβατικα

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο ms_kostakiss Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα ήθελα να ακούσω μία γνώμη. Και ακόμη καλύτερα η δικιά σου που έχεις δοκιμάσει και run flat παλαιότερης γενιάς.

Για ποίο μοντέλο διαστάσεις μιλάμε?

υ.σ. τον χαρακτηρισμό με το nickname το παίρνω σαν αστείο. Ξέρω ότι μεταφράζεται και έτσι άλλα στην προκειμένη περίπτωση δεν κολλάει καθόλου.
Ειναι αριβως αυτο που αναφερω...εχει ερθει τοσο κοντα σε συμβατικο ελαστικο (επιπεδα ανεσης) που ανετα θα εκανα το βημα να τα βαλω στο 335i αν μπορουσα

Το σχολιο ηταν εντελως φιλικο καθως συνηθιζω να πειραζω ατομα που νιωθω οικεια (εχουμε πει μια κουβεντα παραπανω) δεν περιμενα να σε ενοχλησει , συγνωμη.

Γιωργο- Ναι , τα bridge.potenza που φοραει απο "μαμα" ,ειναι παραδοξως εξαιρετικα

Frezas- Τωρα τι να σου πω...; Ποιος ο λογος της δικης σου παρεμβασης και τι παριστανεις; Πιστευεις πως χρειαζεται δικηγορο ο Κωστακης ...και ποιος σου επιτρεπει να σχολιαζεις εσυ εμενα για κατι που δεν σε αφορα. Ειναι η δευτερη φορα που μου το κανεις αυτο...και σιγουρα το δικηγορειν δεν ειναι αρμοδιοτητα mod. Οποτε plz ...
__________________
Turbo Maniac...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Φάνης : 30-01-14 στις 09:22
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-01-14, 03:07   #9
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 30
Μηνύματα: 3.471

Drives: F82 M4+S2k
Πάνο πολλά BMW πρόσφατα δουλεύουν καλά με RFT και παίζει να είναι απλά καλύτερο σεταπ ανάρτησης, από την εξέλιξη ελαστικού.
Γιατί και με παλιότερα RFT, άλλες εταιρείες είχαν σημαντικά λιγότερο κοπάνημα.
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump